Doktora ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR), 2021,
Yüksek Lisans ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ), 2019, 2020
Lisans ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ, 2013, 2017
1- DİJİTAL HASTALIKLAR VE YÖNETİMİ
Bölüm Adı:Sanal Kaytarma, BAŞCI AHMET ZİYA Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, Editör: GEÇİKLİ FATMA Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:335 ISBN:9786253653347 Bölüm Sayfaları:237-249
2- TURİZM İLETİŞİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
Bölüm Adı:Turizmde Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim, BAŞCI AHMET ZİYA Yayın Yeri:EFE AKADEMİ YAYINLARI, Editör: BAYRAKTAR, Yusuf Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:244 ISBN:978-625-8324-94-5 Bölüm Sayfaları:99-116
1- GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM VE ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN DENEYİMSEL MARKA ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: PALANDÖKEN KAYAK MERKEZİ ÖRNEĞİ
ORAL SERHAN, BAYRAKTAR YUSUF, BAŞCI AHMET ZİYA, ÇAPAN OSMAN, Yayın Yeri:Erciyes Akademi ,2022
Uluslararası Hakemli EBSCO, Özgün Makale
2- İLETİŞİM İKLİMİ İLE PSİKOLOJİK SERMAYE ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
BAŞCI AHMET ZİYA, GEÇİKLİ FATMA, Yayın Yeri:JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK ,2022
Uluslararası Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale
2176
ahmetziya.basci@erzurum.edu.tr