Tercih Rehberi
عربي | فارسی | EN | Русский
E-Posta ÜBYS Blackboard Akademik Takvim COVID-19

ARAMA SONUÇLARI

☰ Menü
EDEBİYAT FAKÜLTESİ İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü
Serap Atasever Belli
Dr. Öğr. Üyesi
Araştırma Alanları İngilizce, ,

Doktora ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ (DR), 2014, 2019

Yüksek Lisans ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 2011, 2014

Lisans ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ, 2006, 2010

1- İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Üniversite Öğrencilerinin Biliş Eylemlerini Anlama ve Üretim Düzeylerinin İncelenmesi: Olgusal ve Olgu Dışı Eylemlerin Yanulamlama Görünümleri ,Tamamlandı, TÜBİTAK PROJESİ, Bursiyer, ULUSAL

2- Yazılı Söylemde Karşılaştırmalı Analiz: İngilizce Öğretmenliği Bölümü’nde Okuyan 1. Sınıf Türk Üniversite Öğrencileri ve Anadili İngilizce olan Amerikalı Üniversite Öğrencilerinin Savlama Temelli Metinlerinde Çerçeve Belirleyicilerin Kullanımı Üzerine Bir Derlem Çalışması ,Tamamlandı, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı, ULUSAL

1- The Representation of Ideologies in Electronic Media for Children and Young Adults Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>gender ,movies and tv,ideology,corpus-based , Tür: Bilimsel Kitap, Kapsam: Uluslararası, İNGİLTERE,Yazar: SÖĞÜT SİBEL, ATASEVER BELLİ SERAP ,Yıl :2021 Sayfa Sayısı: 140 Yayın Dili:İngilizce, ISBN: 1-5275-7771-6

1- 2218/B-Yüksek Lisans Öğrencileri için Doktora Bursu , 2014, TÜBİTAK-Bilim İnsanı Destekleme Programı, TÜRKİYE

1- Genel Dilbilim-I ve Genel Dilbilim-II dersleri Vize ve Final Soru Yazarlığı , 2015, 2019,

2- Uluslararası İlişkiler Departmanı , 2010, 2011,

1- Ulusal , Oxford Teachers’ Academy Foundation Course in Teaching Young Learners, OxfordUniversity Department for Continuing Education and Oxford University PressTeacher Training Programme, Oxford Teachers’ Academy Foundation Course in Teaching Young Learners, Oxford University Department for Continuing Education and Oxford University Press Teacher Training Programme, 10.05.2010,14.05.2010

2- Ulusal , Türkiye’de Öğretmen Eğitiminde Standartlar ve Akreditasyon Süreci Çalıştayı, Türkiye’de Öğretmen Eğitiminde Standartlar ve Akreditasyon Süreci Çalıştayı, 01.10.2015,02.10.2015

3- Ulusal , Pedagoji Formasyon Belgesi, İngilizce Öğretmenliği Sertifika Eğitimi, 20.09.2009,10.06.2010

4- Uluslararası , Lancaster Summer Schools in Corpus Linguistics 2018, Corpus Linguistics for Language, Discourse and Society summer school program including 25 hours of instruction on a set of topics such as corpus-based discourse analysis, applying corpus methods in forensic linguistics, studying social history with corpora, concordancing and keyword analysis, collocation networks and discourse analysis with GraphColl, building your own corpus, introduction to understanding statistics for corpus analysis and etc., 25.06.2018,28.06.2018

1- Context-Dependent and Context-Independent Task Development in Examining Verb Complementation Patterns in English , ERIC; ULAKBİM; SCOPUS; INDEX COPERNICUS; EBSCO HOST, ATASEVER BELLİ SERAP, SÖĞÜT SİBEL, Novitas-Royal,2021

2- Frame Markers in Master Thesis Abstracts Written in English and Turkish , Art Index (Art Research Database, EBSCO) , ATASEVER BELLİ SERAP, Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,2019

3- Linguistic Patterns in PhD Acknowledgements Written in Turkish and English , SCOPUS, ATASEVER BELLİ SERAP, Asian ESP Journal,2019

4- An Analysis of Stative Verbs Used with the Progressive Aspect in Corpus-informed Textbooks , ERIC, ATASEVER BELLİ SERAP, English Language Teaching,2018

5- A study on ELT students’ cultural awareness and attitudes towards incorporation of target culture into language instruction , ERIC, ATASEVER BELLİ SERAP, Journal of Language and Linguistic Studies,2018

1- Düzenleme Kurulu Üyesi. 31. Ulusal Dilbilim Kurultayı, 12-13 Mayıs 2017, Anadolu Universitesi, Eskişehir , 2017, 2017, Üye

1- Uluslararası , Tam metin bildiri, I ‘FEEL’ OR ‘AM FEELING’ GOOD ON THE ROAD? : DIACHRONIC ANALYSIS OF THE PROGRESSIVE ASPECT , ATASEVER BELLİ SERAP, SÖĞÜT SİBEL, CİVAN İLKNUR, TÜRKİYE, 1st International Social Sciences Symposium 'ROAD' Erzurum Technical University, 9-11 May 2022, İngilizce, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>stative verbs; progressive aspect

2- Uluslararası , Özet bildiri, L2 Learners’ Recognition and Production of Factive and Non-factive Cognitive Verb Complementation Patterns at Different Vocabulary Levels, SÖĞÜT SİBEL, ATASEVER BELLİ SERAP, POLONYA, LingBaW2021- Linguistics Beyond and Within 2021-Hierarchies, Boundaries and Continua in Linguistics (14-15 October), İngilizce, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>language testing,verb complementation

3- Uluslararası , Özet bildiri, How Do EFL Learners Qualify Their Epistemological Stance Through Markers of Evidentiality?, ATASEVER BELLİ SERAP, , MAG2021-3rd Metadiscourse Across Genres Conference- Metadiscourse in intra/inter/cross-cultural communication, İngilizce, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce

4- Uluslararası , Özet bildiri, A corpus-based analysis of EFL learners’ verb complementation patterns, SÖĞÜT SİBEL, ATASEVER BELLİ SERAP, TÜRKİYE, The 3rd TESOL Turkey International ELT Conference: Pedagogical Shifts in Times of Turmoil Forced Distance Education in ELT, İngilizce, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>written discourse; corpus-based research

5- Uluslararası , Özet bildiri, Turkish Prospective EFL Teachers’ Vocabulary Learning Strategy Use, Vocabulary Learning Beliefs and Vocabulary Levels, ATASEVER BELLİ SERAP,SÖĞÜT SİBEL, TÜRKİYE, 19th INGED International ELT Conference, İngilizce, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi

6- Uluslararası , Tam metin bildiri, A Comparative Study on Transitions in Native and Non-Native Argumentative Essays, ATASEVER BELLİ SERAP,KEÇİK İLKNUR, TÜRKİYE, 2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education, İngilizce, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi

7- Uluslararası , Özet bildiri, Preferences of pre service English language teachers for either phrasal verbs or one word equivalents, ATASEVER BELLİ SERAP, JAPONYA, The Asian Conference on Education-ACE 2013- Learning and teaching in Changing Times, İngilizce, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri

8- Uluslararası , Özet bildiri, A corpus-based study on the progressive use of stative verbs, ATASEVER BELLİ SERAP,TURAN ÜMİT DENİZ, İNGİLTERE, Corpora and Discourse International Conference (CAD 2018), İngilizce, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi

9- Uluslararası , Özet bildiri, ’Make’ and ’Do’ in Native and Non-native Argumentative Essays, ATASEVER BELLİ SERAP,KEÇİK İLKNUR, TÜRKİYE, 13th METU International ELT Convention: Teaching Beyond Boundaries, İngilizce, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi

1- PRP107-Speaking II , Lisans, 2021-2022, İngilizce, 3

2- IDE106-Presentation Skills and Academic Speaking , Lisans, 2021-2022, İngilizce, 3

3- FOR16-83 Öğretmenlik Uygulaması I , Lisans, 2021-2022, İngilizce, 1

4- IDE107-Advanced English Grammar , Lisans, 2021-2022, İngilizce, 3

5- PRP107-Speaking I , Lisans, 2021-2022, İngilizce, 6

6- PRP206-Writing II , Hazırlık, 2020-2021, İngilizce, 8

7- PRP107-Listening and Speaking I , Lisans, 2020-2021, İngilizce, 12

8- PDF710-Öğretmenlik Uygulaması , Lisans, 2017-2018, Türkçe, 8

9- İNÖ410-Makro Öğretim , Lisans, 2018-2019, İngilizce, 3

10- İNÖ406-Öğretmenlik Uygulaması , Lisans, 2018-2019, İngilizce, 8

1- Bölüm Başkanı. , ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, ,, , 2021, 2024

2019 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
2011 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
2011 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ANADOLU ÜNİVERSİTESİ