Links
Genel Hesap Yönetimi

Bilgi Bankası - Destek Talebi

Lisanslı yazılımlar, kablosuz internet, kampüs dışı erişim gibi birçok konuda bilgi edinebilir, yardım talebinde bulunabilirsiniz.

Destek Sayfası

Erzurum Teknik Üniversitesi
haticetül kübra er
asst. prof

Doktora YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR), 2015, 2021

Yüksek Lisans ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ), 2012, 2014

Lisans LEFKE AVRUPA ÜNİVERSİTESİ, DR. FAZIL KÜÇÜK EĞİTİM FAKÜLTESİ, İNGİLİZCE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 2005, 2009

1- Vocabulary for Computer Engineering Students
Devam Ediyor Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi ULUSAL

2- Translanguaging in L2 Writing
Tamamlandı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü ULUSAL

3- English for Psychology Students
Tamamlandı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Araştırmacı ULUSAL

1- Current Academic Reflections on English Language Teaching in an EFL Setting
Bölüm Adı:An Investigation of The Dynamics of Interaction Patterns In Relation to Argumentative Voice in Collaborative Writing, KIRMIZI ÖZKAN,ER HATİCETÜL KÜBRA Yayın Yeri:Cambridge Scholars Publishing, Editör: MİRİCİ İSMAİL HAKKI, ERGÜL HATİCE Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:461 ISBN:1-0364-1410-8 Bölüm Sayfaları:-

2- Translanguaging in L2 Writing Feedback
Bölüm Adı:, ER HATİCETÜL KÜBRA,KÜÇÜKALİ EMEL Yayın Yeri:Eğitim Yayınevi, Editör: Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:81 ISBN:978-625-6658-05-9 Bölüm Sayfaları:-

3- Learning Oriented Assessment and Academic Writing
Bölüm Adı:, ER HATİCETÜL KÜBRA Yayın Yeri:Egitim Yayınevi, Editör: Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:165 ISBN:978-625-8108-61-3 Bölüm Sayfaları:-

4- Disciplinary Academic Writing: Opportunities and Challenge:
Bölüm Adı:L2 Undergraduate Writers’ Strengths and Weaknesses in Terms of Authorial Voice in Argumentative Writing: A Comprehensive Rubric-based Study, KIRMIZI ÖZKAN,ER HATİCETÜL KÜBRA Yayın Yeri:İKSAD Publications, Editör: Assoc. Prof. Dr. Elif Tokdemir Demirel Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:384 ISBN:978-625-367-289-8 Bölüm Sayfaları:69-77

5- Education and Science
Bölüm Adı:Writing Assesment of EFL Learners in Online Education, ER HATİCETÜL KÜBRA Yayın Yeri:Efe Academy Publishing, Editör: Muslim Alanoglu Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:197 ISBN:9786258121018 Bölüm Sayfaları:85-95

6- Digital Pedagogy In the 21st Century: Emerging Technologies in Foreign Language Classrooms
Bölüm Adı:The Use of Web 2.0 Technologies in Foreign Language Learning: Opportunities and Barriers, ER HATİCETÜL KÜBRA, DAĞDEMİR BÜŞRA, KÜÇÜKALİ EMEL Yayın Yeri:EFE Publishing, Editör: Assist. Prof. Dr. Serpil UÇAR Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:239 ISBN:978-625-6796-05-8 Bölüm Sayfaları:171-187

7- Methodologies and Approaches in ELT Classrooms
Bölüm Adı:Eclectic Approach, DAĞDEMİR BÜŞRA, ER HATİCETÜL KÜBRA Yayın Yeri:Anı Yayınevi, Editör: Doç. Dr. Süleyman Kasap Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:200 ISBN:9786051708652 Bölüm Sayfaları:-

8- International Research in Education Sciences III
Bölüm Adı:STE(A)M Education and ELT (English Language Teaching) Theories and Approaches, ER HATİCETÜL KÜBRA Yayın Yeri:Eğitim Yayınevi, Editör: Assoc. Prof. Dr. Bahadır Gülbahar Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:77 ISBN:978-625-8223-14-9 Bölüm Sayfaları:37-57

9- New Trends in Educational Sciences
Bölüm Adı:The Terms of ‘Reflectivity’ and ‘Reflective Teaching’ for Native And Non-Native EFL Instructors in Higher Education, ER HATİCETÜL KÜBRA, DAĞDEMİR BÜŞRA Yayın Yeri:Duvar Publishing, Platanus Yayın Grubu, Editör: Prof. Dr. Perihan Ünüvar Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:390 ISBN:978-625-8261-99-8 Bölüm Sayfaları:155-173

10- English for Psychology Students
Bölüm Adı:, ER HATİCETÜL KÜBRA, YURDUSEV NURDAN, ZORLUOĞLU AKBEY EMEL, ÇİFTCİ AKSOY BÜŞRA NUR Yayın Yeri:., Editör: Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:192 ISBN:9786057357021 Bölüm Sayfaları:-

1- Yılın Eğitimcisi
2024 ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYE

2- Rektörlük Özel Ödülü
2024 ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYE

1- Uluslararası
IOWA State University Technology-Assisted Project-Based Language Learning / Teacher Traning Program 15.05.2023 03.06.2023

2- Uluslararası
Youth-Pass for Training and Networking Projects of EU / Athens Greece EU Youth in Action Programme / Training and Networking 09.10.2012 14.10.2012

3- Ulusal
Yaratıcı Drama Eğitmen Eğitimi Selçuk Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 29.11.2022 14.12.2022

4- Ulusal
Devlet Tiyatroları Repertuarı Üsküdar Belediyesi Devlet Tiyatroları Repertuarı / Tatarların Kırılan Kalemi / Tiyatro Oyuncusu 10.05.2016 11.05.2016

5- Ulusal
Tiyatro Atölyesi Tiyatro Atölyesi, Üsküdar Gençlik Merkezi / Üsküdar Belediyesi / İstanbul 03.10.2015 14.05.2016

6- Ulusal
Doğaçlama Atölyesi Doğaçlama Atölyesi, İstanbul Şehir Üniversitesi 14.10.2014 06.04.2015

7- Uluslararası
Teacher Trainer Education Program The Sabancı University School of Languages Trainer Education Program / Teacher Training in ELT 12.06.2017 23.06.2017

8- Ulusal
Simultaneous Translation: PsikoTerapi Yaz Kampı Eğitim Programı / Aile Odaklı Çocuk Merkezli Terapi / Klinik Temelli Workshop / Hasan Kalyoncu Üniversitesi 21.06.2014 23.06.2014

9- Uluslararası
Dyslexia Trainer Freud Universitat Sürekli Eğitim Merkezi / Milli Eğitim Bakanlığı 01.05.2020 30.09.2020

1- The Role of Digital Literacy of Pre-Service And Inservice EFL Instructors In Post Pandemic Covid-19
ER HATİCETÜL KÜBRA, Yayın Yeri:Information Technologies and Learning Tools ,2024
Uluslararası Hakemli ESCI, Özgün Makale

2- An Examination of the Interaction Patterns and Argumentative Quality in Collaborative Writing
KIRMIZI ÖZKAN,ER HATİCETÜL KÜBRA, Yayın Yeri:Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language) ,2024
Uluslararası Hakemli Scopus, Özgün Makale

3- The Effects of Developed ESP Materials on Psychology Students’ Motivation and Attitudes in Foreign Language Teaching
ER HATİCETÜL KÜBRA,ÇİFTCİ AKSOY BÜŞRA NUR, Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi ,2024
Uluslararası Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale

4- The Effects of Face-to-Face vs. Digital Feedback in an EFL Writing Context: Comparison of Two Turkish State Universities
ER HATİCETÜL KÜBRA,KÜÇÜKALİ EMEL, Yayın Yeri:Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi ,2024
Uluslararası Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale

5- Comparison of Translanguaging pedagogies used by Native and Non-native Teachers in EFL Writing Classes
KÜÇÜKALİ EMEL, ER HATİCETÜL KÜBRA, Yayın Yeri:Journal of Contemporary Language Research ,2023
Uluslararası Hakemli EBSCO, Özgün Makale

6- Exploring the Intercultural Awareness of EFL Instructors in Turkish Higher Education
ER HATİCETÜL KÜBRA,ÇİFTCİ AKSOY BÜŞRA NUR, Yayın Yeri:Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi ,2023
Uluslararası Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale

7- The Effects of Learning Oriented Assessment on Academic Writing
ER HATİCETÜL KÜBRA, FARHADY HOSSEIN, Yayın Yeri:International Journal of Assessment Tools in Education ,2023
Uluslararası Hakemli ESCI, TR DİZİN, ERIC, EBSCO, Özgün Makale

8- An analysis of the interplay between affective and cognitive components of teacher identity among native and non-native EFL in-service trainees
ER HATİCETÜL KÜBRA, KÜÇÜKALİ EMEL, Yayın Yeri:Educational Role of Language Journal (ERL) ,2023
Uluslararası Hakemli MLA, EBSCO, Özgün Makale

9- How do non-Turkish students whose native language is Urdu and the second language is English transfer their L1 and L2 to their L3 (Turkish)?
ER HATİCETÜL KÜBRA,KÖSE TUĞÇE, Yayın Yeri:Journal of Applied Linguistics and Language Research (JALLR) ,2017
Uluslararası Hakemli (SIS), Publons, Electronic Journals Library, Eduindex - Index of Education, InternationaL, Institute of Organized Research InfoBase Index, (OAJI), Linse, (IIFS), (DRJI), Linguistics Abstracts Online,, Özgün Makale

10- Effects of Retrieval Vocabulary Instruction on Academic Reading Comprehension
ER HATİCETÜL KÜBRA, Yayın Yeri:Euroasian Journal of Applied Linguistic ,2016
Uluslararası Hakemli EBSCO, ERIC, ESCI, SCOPUS, Özgün Makale

11- Improvisation with the Lexical Approach
ER HATİCETÜL KÜBRA,Saygili Esra, Yayın Yeri:Science Direct Elsevier, The Procedia - Social and Behavioral Sciences ,2016
Uluslararası Hakemli Web of Science, Özgün Makale

12- Students in Club: How to foster Learner Autonomy?
KÖSE TUĞÇE,ER HATİCETÜL KÜBRA, Yayın Yeri:IATED Digital Library / ICERI2016 SPAIN Proceeding ,2016
Uluslararası Hakemli ISI Conference Proceedings, Web of Science, Crossref, Özgün Makale

13- Fostering speaking strategies of ESP students via Drama
ER HATİCETÜL KÜBRA, Yayın Yeri:Journal of Social Sciences/ Gelişim University / DERGİ PARK ,2015
Uluslararası Hakemli ULAKBİLİM TR DİZİN, EBSCO, OpenAIRE, PROQUEST, SOBİAD, Ulrich, Özgün Makale

14- To What Extent Should Explicit Grammar Teaching Techniques Be Applied In Order To Promote Implicit Learning?
Uysal Hüseyin,bulut talat,ER HATİCETÜL KÜBRA, Yayın Yeri:Humanizing Language Teaching Journal (HLT) ,2014
Uluslararası Hakemli ROAD, Özgün Makale

15- Teacher I am shy to speak English: Drama is the perfect Tool !
ER HATİCETÜL KÜBRA,saygili esra, Yayın Yeri:Humanizing Language Teaching Journal (HLT) ,2014
Uluslararası Hakemli ROAD, Özgün Makale

1- Erzurum Teknik Üniversitesi - Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulu Başkanı
2021 Başkan

2- Erzurum Teknik Üniversitesi - Toplumsal Katkı ve Eşitlik Politikaları Koordinatörlüğü Danışma Kurulu Üyesi
2024 Danışman

3- Psikoloji Bölümü Alt Etik Kurul
2024 Üye

4- Erzurum Teknik Üniversitesi - Akademik Performans Değerlendirme Kurulu
2022 Üye

5- Erzurum Teknik Üniversitesi - Kalite Komisyon Üyesi
2020 Üye

6- Erzurum Teknik Üniversitesi - Yabancı Diller Yüksekokul Kurulu Üyesi
2022 Yönetim Kurulu Üyesi

1- Teacher Feedback Literacy: EFL Writing Teachers’ Beliefs in the Context of Turkish Higher Education
ER HATİCETÜL KÜBRA,DAĞDEMİR BÜŞRA 31.05.2024, Yayın Yeri:"Within and beyond the Classroom” Istanbul Technical University School of Foreign Languages Third International ELT Days Uluslararası Tam metin bildiri

2- Technology and AI Integrated Collaborative Writing, Patchwork and Peer Assessment
ER HATİCETÜL KÜBRA 21.03.2024, Yayın Yeri:Digital Competence of the New Ukrainian Classroom Teacher 2024: Innovation for Change Uluslararası Tam metin bildiri

3- Exploring the Language Assessment Literacy of EFL Teachers in the Context of Turkish Higher Education
ER HATİCETÜL KÜBRA,DAĞDEMİR BÜŞRA,KÜÇÜKALİ EMEL 08.09.2023, Yayın Yeri:GlobELT 2023: 9th International Conference on Teaching English as an Additional Language Uluslararası Tam metin bildiri

4- An Investigation of The Dynamics of Interaction Patterns In Relation to Argumentative Voice in Collaborative Writing
KIRMIZI ÖZKAN,ER HATİCETÜL KÜBRA 08.09.2023, Yayın Yeri:GlobELT 2023: 9th International Conference on Teaching English as an Additional Language Uluslararası Tam metin bildiri

5- Öğrenme Odaklı Ölçme Değerlendirme ve ve Etkili Öğrenme
ER HATİCETÜL KÜBRA 01.03.2023, Yayın Yeri:Eğitimde İyi Örnekler Çalıştayı 2023 Ulusal Özet bildiri

6- Learning Oriented Assessment in Approaches to Teaching EFL Writing
ER HATİCETÜL KÜBRA, KÜÇÜKALİ EMEL 24.06.2022, Yayın Yeri:International Conference on Language Education, Literature and Linguistics (ICLELL-2022) June 24-26, 2022, Kutahya Dumlupinar University School of Foreign Languages Uluslararası Özet bildiri

7- The Impact of Peer Collaboration, Game-Based Learning, and Poster Presentation on ESP Vocabulary Teaching in Higher Education
DAĞDEMİR BÜŞRA, ÇİFTCİ AKSOY BÜŞRA NUR, ER HATİCETÜL KÜBRA 02.06.2023, Yayın Yeri:3rd International ILTERG Conference Nevşehir Hacı Bektaş Veli University, School of Foreign Languages Uluslararası Tam metin bildiri

8- The Effects of Intensive, Responsive, Extensive, Interactive Speaking Tasks And Peer Assessment On Speaking Skills In an EFL Higher Education Context
ER HATİCETÜL KÜBRA, DAĞDEMİR BÜŞRA, KÜÇÜKALİ EMEL 25.01.2023, Yayın Yeri:International Conference on English Language Teaching ICENLATE 23 Uluslararası Tam metin bildiri

9- Alternative Assessments as Portfolios and Learning Diaries in an EFL in the Context of Higher Education
ER HATİCETÜL KÜBRA, DAĞDEMİR BÜŞRA 09.12.2022, Yayın Yeri:1st International Congress of Innovation Through Academic Writing INTAW 2022 Uluslararası Tam metin bildiri

10- Attitudes of Native and Non-Native EFL Instructors’ to In-Service Teacher Training in University Context
ER HATİCETÜL KÜBRA, KÜÇÜKALİ EMEL 16.05.2022, Yayın Yeri:The 12th International ELT Research Conference, Çanakkale 18 Mart University Uluslararası Özet bildiri

11- Summarizing and Paraphrasing Texts in Academic Genre in Second Language Writing
ER HATİCETÜL KÜBRA,GUMUS CEYDA 15.10.2020, Yayın Yeri:INNOVAPROS 2020 Innovative Practices and Future Prospects in ELT Uluslararası Özet bildiri

12- Engaging EFL Learners in Speaking Skills
ER HATİCETÜL KÜBRA 14.03.2022, Yayın Yeri:2. International Agean Scientific Research Symposium (IASRS) 2022 Uluslararası Özet bildiri

13- Students in Club: How to foster Learner Autonomy?
KÖSE TUĞÇE,ER HATİCETÜL KÜBRA 14.11.2016, Yayın Yeri:ICERI 2016: 9th annual International Conference of Education, Research and Innovation Uluslararası Tam metin bildiri

14- Engaging EFL students in speaking classes by using peer collaboration
Saygılı Esra,ER HATİCETÜL KÜBRA,Uysal Hüseyin 12.10.2013, Yayın Yeri:The Magic of Innovation: New Techniques and Technologies in Teaching Foreign Languages, Moscow State Institute of International Relations (MGIMO-University) / Russia / 2013 Uluslararası Özet bildiri

15- Imagination in Speaking Classes: My Romeo and Juliet
ER HATİCETÜL KÜBRA 25.06.2015, Yayın Yeri:International Conference Beliefs and Behaviors in Education and Culture / West University of Timisoara / 2015 Uluslararası Özet bildiri

16- Teacher is one of us!
ER HATİCETÜL KÜBRA,Saygılı Esra 03.03.2016, Yayın Yeri:IATEFL (International Association of Teachers of English as a Foreign Language) Slovenia Conference / 2016 Uluslararası Özet bildiri

17- Glorify the Classroom Atmosphere: Rhyme Game
ER HATİCETÜL KÜBRA,Saygılı Esra,SAYGILI HÜLYA 06.05.2014, Yayın Yeri:4th International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistic (FLTAL) / Sarajevo / 2014 Uluslararası Özet bildiri

18- On the Path to Professional Perfection
ER HATİCETÜL KÜBRA,GÜRECİ REBECCA CELİA 12.11.2014, Yayın Yeri:5th T PLUS Event, İstanbul Şehir University / 2014 Ulusal Özet bildiri

19- What’s up with the attitude? Fancy to script?
KÖSE TUĞÇE,ER HATİCETÜL KÜBRA 25.05.2015, Yayın Yeri:12th ODTU International ELT Convention: Celebrating Diversity / 2015 Uluslararası Özet bildiri

20- Improvisation with the Lexical Approach”
ER HATİCETÜL KÜBRA,Saygılı Esra 14.04.2016, Yayın Yeri:GlobELT 2016: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language Uluslararası Tam metin bildiri

21- Language Acquisition Differences between Adult and Child
ER HATİCETÜL KÜBRA 06.05.2008, Yayın Yeri:ELT Student Symposium / European University of Lefke / TRNC / 2008 Ulusal

22- Drama is the perfect tool!
ER HATİCETÜL KÜBRA,YERLİ DENİZ 14.05.2013, Yayın Yeri:3rd International Student Conference / Başkent University / 2013 Uluslararası

23- Apocalypse now: Utilizing story cubes to stimulate contextualized conversation
ER HATİCETÜL KÜBRA 26.09.2013, Yayın Yeri:13th International Language, Literature and Stylistic Symposium: The power and Simplicity of Styles / Kafkas University / 2013 Uluslararası

24- EFL learners’ Pauses as an Indication of Difficulty in Speech Production
BİLGİN SELÇUK,Uysal Hüseyin,ER HATİCETÜL KÜBRA,Saygılı Esra 11.10.2013, Yayın Yeri:4th International Black Sea ELT Conference at Abant Izzet Baysal University / 2013 Uluslararası

1- Uluslararası
Dergi Yayın Kurulu Üyeliği Contemporary Issues of Communication ER HATİCETÜL KÜBRA,ÖCAL DERYA İngilizce 2024

1- İleri Akademik İngilizce II
Yüksek Lisans 2024-2025 Türkçe 3

2- İleri Akademik İngilizce I
Yüksek Lisans 2024-2025 Türkçe 3

3- Writing Skills / English Language Literature PREP
Lisans 2024-2025 İngilizce 8

4- Writing Skills / English Language Literature PREP
Lisans 2024-2025 İngilizce 8

5- Writing Skills / English Language Literature PREP
Lisans 2023-2024 İngilizce 8

6- Writing Skills / English Language Literature PREP
Lisans 2022-2023 İngilizce 8

7- Ileri Akademik İngilizce I
Yüksek Lisans 2022-2023 İngilizce 3

8- Yabancı Dil I - II / Engineering
Lisans 2020-2021 İngilizce 3

9- Yabancı Dil I - II / Engineering
Lisans 2019-2020 İngilizce 3

10- Vocabulary / Computer Engineering PREP
Lisans 2021-2022 İngilizce 3

11- Writing Skills / Computer Engineering PREP
Lisans 2021-2022 İngilizce 4

12- Writing Skills / English Language Literature PREP
Lisans 2021-2022 İngilizce 8

13- Ileri İngilizce II / Psikoloji
Lisans 2021-2022 İngilizce 3

14- Ileri İngilizce I / Psikoloji
Lisans 2021-2022 İngilizce 3

15- Mesleki İngilizce / Psikoloji
Lisans 2020-2021 İngilizce 3

16- Ileri Akademik İngilizce I, Ileri Akademik İngilizce II
Yüksek Lisans 2021-2022 İngilizce 3

17- Ileri Akademik İngilizce I, Ileri Akademik İngilizce II
Yüksek Lisans 2020-2021 İngilizce 3

18- Ileri Akademik İngilizce II
Yüksek Lisans 2019-2020 İngilizce 3

1- Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği.
ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2022

2- MYO/Yüksekokul Müdürü.
ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2022

3- MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı.
ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2019 2022

4- Erasmus Koordinatörü .
HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ 2012 2014

2021 doktor öğretim üyesi ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
2019 öğretim görevlisi ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
2014 öğretim görevlisi İSTANBUL ŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
2011 öğretim görevlisi HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ
ETÜ Asistan Snow