Lisanslı yazılımlar, kablosuz internet, kampüs dışı erişim gibi birçok konuda bilgi edinebilir, yardım talebinde bulunabilirsiniz.
 
        Doktora ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME (DR), 2021,
Yüksek Lisans ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ), 2018, 2021
Lisans ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, 2008, 2012
                                    1- Geleneksel Ticaretten Elektronik/Mobil Ticarete Dönüşüm: TRA1 Bölgesinde Mevcut Duruma Yönelik Tespit ve Öneriler
Tamamlandı ARAŞTIRMA PROJESİ Araştırmacı ULUSAL
                                
                                    2- Profesyonel Sosyal Medya Yönetimi ve Dijital Pazarlama
Tamamlandı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Araştırmacı ULUSAL
                                
                                    3- TRA1 Bölgesinde Faaliyet Gösteren İşletmelerin Dijital Dönüşümde Mevcut Durumlarının Tespiti
Tamamlandı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Araştırmacı ULUSAL
                                
                                    1- Kobi'ler ve Dijital Dönüşüm
                                    
 Bölüm Adı:, AKBABA AHMET İLKER, ÖZDEMİR SEFA, MUTLU MUHAMMET Yayın Yeri:Ekin, Editör: AKBABAA, AHMET İLKER Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:87  ISBN:978-625-7210-78-2 Bölüm Sayfaları:-
                                
                                    2- E-Ticaret
                                    
 Bölüm Adı:, AKBABA AHMET İLKER, KUL SİNAN, ÜNALAN MUSA, MUTLU MUHAMMET Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, Editör: Akbaba, Ahmet İlker Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:112  ISBN:978-625-8275-89-6 Bölüm Sayfaları:-
                                
                                    3- E-Ticaret
                                    
 Bölüm Adı:E-Ticaretin Avantaj ve Dezavantajları, MUTLU MUHAMMET Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, Editör: AKBABA AHMET İLKER Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:102  ISBN:978-625-8275-89-6 Bölüm Sayfaları:43-51
                                
                                    4- E-Ticaret
                                    
 Bölüm Adı:E-TİCARETTE KARŞILAŞILAN SORUNLAR, MUTLU MUHAMMET Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, Editör: AKBABA AHMET İLKER Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:102  ISBN:978-625-8275-89-6 Bölüm Sayfaları:87-101
                                
                                    1- Elektronik Olumsuz Ağızdan Ağıza İletişimin Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisinde Müşteri Şikâyet Yönetiminin Aracı Rolü
                                    
  MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:ETÜ Sentez İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi ,2025 
                                    
Uluslararası Hakemli ASOS INDEX, Özgün Makale
                                
                                    2- The Effect of Social Media Addiction, Nomophobia, and Netlessphobia on Students' Online Shopping Addictions During the Covid-19 Pandemic
                                    
  GÜZEL DİLŞAD,MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY ,2024 
                                    
Uluslararası Hakemli ESCI, Özgün Makale
                                
                                    3- The Mediator Role of Brand Image in the Effect of After-Sales Services on Repurchase Intention: An Application for The White Goods and Furniture Industries
                                    
  YAPRAKLİ TEVFİK ŞÜKRÜ, MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:Erzurum Teknik Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi ,2024 
                                    
Uluslararası Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale
                                
                                    4- Perceptions of patients and their relatives about schadenfreude towards doctors
                                    
  YILDIRIM FATİH,ÇAKIR ZEYNEP,ÖZDEMİR SEFA,Yılmazlı Trout İnci,BAYRAMOĞLU ATIF,EKİNCİ OĞUZHAN,ATASEVER BELLİ SERAP,YARBAŞI İKRAM YUSUF,MUTLU MUHAMMET,AKIN RIDVAN,YAŞAR BURCU,KAYAPALI YILDIRIM SEDA,KAŞDARMA EZGİ,Yılmazcan Begüm, Yayın Yeri:Heliyon ,2024 
                                    
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded, Özgün Makale
                                
                                    5- Sosyal Medyadaki Gelişmeleri Kaçırma Korkusunun ve Sosyal Zekânın Rasyonel Tüketim Davranışı Üzerindeki Etkisi
                                    
  YAPRAKLİ TEVFİK ŞÜKRÜ, MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi ,2023 
                                    
Ulusal Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale
                                
                                    6- Analyzing of GSM Operators Usage With Turkish Customer Satisfaction Index: An Application for University Students
                                    
  GÜZEL DİLŞAD, MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:Current Perspectives in Social Sciences ,2022 
                                    
Uluslararası Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale
                                
                                    7- MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİNİN MÜŞTERİ SADAKATİ ÜZERİNDE ETKİSİNDE ŞİKÂYET YÖNETİMİNİN VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ARACI ROLÜ
                                    
  YAPRAKLİ TEVFİK ŞÜKRÜ, MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:Abant Izzet Baysal University Graduate School of Social Sciences ,2022 
                                    
Ulusal Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale
                                
                                    8- Öğrencilerin FoMo ve Plansız Satın Alma Davranışları Üzerine Bir Uygulama
                                    
  ERCİŞ AYSEL, DELİGÖZ KADİR, MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi ,2021 
                                    
Ulusal Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale
                                
                                    9- Rfid Teknolojisinin Kullanıcılar Tarafından Kabulünün Carfid Modeli İle İncelenmesi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
                                    
  AKBABA AHMET İLKER, MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi ,2021 
                                    
Uluslararası Hakemli Art Index (Art Research Database, EBSCO)
, Özgün Makale
                                
                                    10- Ekolojik Okuryazarlığın, Çevreye Yönelik Tutumun ve Sübjektif Normların Çevre Dostu Tüketim
Davranışına Etkisi
                                    
  YAPRAKLİ TEVFİK ŞÜKRÜ, MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:Verimlilik Dergisi ,2021 
                                    
Ulusal Hakemli TR DİZİN, Özgün Makale
                                
                                    11- Sosyal Medyanın İmpulsif Satın Alma Davranışına Etkisi
                                    
  YAPRAKLİ TEVFİK ŞÜKRÜ, MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi ,2020 
                                    
Uluslararası Hakemli EbscoHost, Özgün Makale
                                
                                    1- ARTIFICIAL INTELLIGENCE SERVICE AGENTS SERVICE QUALITY SCALE: ADAPTATION INTO TURKISH, VALIDITY
AND RELIABILITY STUDY
                                    
 YAPRAKLI TEVFİK ŞÜKRÜ,MUTLU MUHAMMET 28.09.2025, Yayın Yeri:17th International İstanbul Scientific Research Congress Uluslararası Özet bildiri
                                
                                    2- The Mediating Role of Customer Complaint Management in the Effect of Electronic Negative
Word-of-Mouth Communication on Customer Loyalty
                                    
 MUTLU MUHAMMET 17.10.2024, Yayın Yeri:9 th International Conference on Business  and Economics Studies Uluslararası Özet bildiri
                                
                                    3- Schadenfreude Towards Doctors: A Validity and Reliability Study of Schadenfreude Scale
                                    
 YILDIRIM FATİH, ÇAKIR ZEYNEP, BAYRAMOĞLU ATIF, YARBAŞI İKRAM YUSUF, EKİNCİ OĞUZHAN, ÖZDEMİR SEFA, MUTLU MUHAMMET, AKIN RIDVAN, TROUT INCI, ATASEVER BELLİ SERAP, YAŞAR BURCU, KAYAPALI YILDIRIM SEDA, KAŞDARMA EZGİ, Yılmazcan Begüm 28.10.2023, Yayın Yeri:WACEM 2023 WORLD ACADEMIC CONGRESS OF EMERGENCY MEDICINE Uluslararası Tam metin bildiri
                                
                                    4- Sosyal Medya Pazarlamasının Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Bandwagon Etkisinin Aracı Rolü
                                    
 AKBABA AHMET İLKER,MUTLU MUHAMMET,ASLAN ÖMER FARUK 30.05.2024, Yayın Yeri:27. Pazarlama Kongresi Ulusal Tam metin bildiri
                                
                                        1- 2018 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
                                        
 ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
                                    
