01 Ebys evrak yönetim sistemin otomasyon üzerinden kullanımı.
02 Etik Komisyonun oluşturulması.
03 Etik sözleşmesinin oluşturulması personele imzalatılması.
04 Personel Daire Başkanlığı personelinin görev tanımlamasının yapılması.
05 Daire Başkanlığımız organizasyon, yetki ve sorumluklarının dağılımın yapılması.
06 İç kontrol ve değerlendirme komisyonunun oluşturulması.
07 Stratejik plana uygun olarak bütçe ve kadro talep edilmesi.
08 Aday personele Temel ve Hazırlayıcı Eğitim kurslarının verilmesi.
09 Kayıt ve Dosyalama sisteminin analizi.
10 Başkanlığımız tarafından sunulan hizmetlere erişimin sağlanması.
11 Üniversitemiz personeline Hizmet İçi Eğitim verilmesi.
12 Birimler arasındaki personel ihtiyacını belirlemek.
13 Üniversitemiz otomasyon sisteminin personel modülünün işlevsel hala getirilip güncel olarak kullanımı
14 Birimimiz Personel ile motivasyon artıcı etkinliklerin düzenlenmesi. (Piknik, Çay toplantısı vb)
15 Sosyal ve kültürel faaliyetlere katılım.(Sergi, Panayır, Konferans vb.)