Elektronik Olumsuz Ağızdan Ağıza İletişimin Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisinde Müşteri Şikâyet Yönetiminin Aracı Rolü MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:ETÜ Sentez İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi ,2025, , 2025
The Mediator Role of Brand Image in the Effect of After-Sales Services on Repurchase Intention: An Application for The White Goods and Furniture Industries YAPRAKLİ TEVFİK ŞÜKRÜ, MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:Erzurum Teknik Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi ,2024, , 2024
The Effect of Social Media Addiction, Nomophobia, and Netlessphobia on Students' Online Shopping Addictions During the Covid-19 Pandemic GÜZEL DİLŞAD,MUTLU MUHAMMET, Yayın Yeri:JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY ,2024, , 2024