Lisanslı yazılımlar, kablosuz internet, kampüs dışı erişim gibi birçok konuda bilgi edinebilir, yardım talebinde bulunabilirsiniz.
Personel Ders Verme Faaliyeti Formları
Aşağıdaki belgeler ve formlar personelin ders verme hareketliliği için gerekli olan evraklardır. Belgelerinizin tam ve eksiksiz hazırlayabilmek için ilk önce Personel Denetim Formlarını (1 ve 5 numaralı dosyalar) dikkatlice inceleyiniz! Bu dosyalar formlarınızın hazırlanması sürecinde Size en kolay yolu göstererek rehberlik edecektir.
Faaliyette bulunmaya hak kazanan akedemik personellerin hazırlaması gereken GİDİŞ formları
1- Personel Denetim Formu
2- Personel Ders Verme Hareketliliği Başvuru Formu
3- Staff Mobility Agreement for Teaching
4- Personel Üniversite Sözleşmesi
Personel Özel İhtiyaç Talebinde bulunmak isterse doldurması gereken belge: Personel Özel İhtiyaç Talep Belgesi
Faaliyette bulunmaya hak kazanan akedemik personellerin hazırlaması gereken DÖNÜŞ formları:
5- Personel Denetim Formu
6- Personel Rapor Formu
7- Katılım Sertifikası
8- Çevrimiçi AB Anketi:
Yukardaki evraklar hazırlanıp ofise teslim edildikten sonra Avrupa Komisyonu sistemine kaydınız yapılacaktır. Bu online kaydın sonrasında e-posta adresinize bir anket otomatik olarak gelecektir. Bu anketi doldurduktan sonra erasmus@erzurum.edu.tr adresine anketi tamamladığınıza dair e-posta atmanız gerekmektedir.
Hakkından feragat etmek isteyen personeller feragat dilekçesini doldurup erasmus@erzurum.edu.tr mail adresine göndermelidir. Feragat Dilekçesi için buraya tıklayın.