Fakültemizde Mezuniyet Sevinci

Erzurum Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi tarafından 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı mezun öğrencileri için düzenlenen Mezuniyet Yemeği ve Buluşması, 19 Haziran 2026 Cuma günü gerçekleştirildi.

Programa ETÜ Rektörü Prof. Dr. Bülent Çakmak, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Ceren Sultan Elmalı, Prof. Dr. Ali Fatih Yetim ve Prof. Dr. Naim Ürkmez ve Fakülte Dekanımız Prof. Dr. Hüseyin Daştan ile akademik ve idari personel katılım sağlamışlardır. 

Üniversite yılları boyunca verilen emeğin, kazanılan başarıların ve Fakülte bünyesinde kurulan güçlü bağların ön plana çıktığı program, mezun öğrencilerimiz için unutulmaz anlara sahne oldu. Program kapsamında öğrencilerimize plaketleri takdim edilerek eğitim hayatları boyunca gösterdikleri gayret ve başarılar kutlandı. 

Bölümümüzün 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı mezunları arasında Abdulsamet Göğebakan bölüm birincisi, Yahya Üstündağ bölüm ikincisi ve Şerifenur Yaman ise bölüm üçüncüsü olarak önemli bir başarıya imza attı. Dereceye giren öğrencilerimiz, göstermiş oldukları üstün gayret ve akademik başarı dolayısıyla tebrik edildi.

Akademik ve idari personelin geniş katılım gösterdiği program, mezunların yeni hayatlarına uğurlandığı anlamlı ve unutulmaz bir buluşma olarak tamamlandı.

Erzurum Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi olarak mezun öğrencilerimizi tebrik eder ve bundan sonraki eğitim, kariyer ve yaşam yolculuklarında başarılar dileriz.

ETÜ Asistan v1.1
Merhaba, ben Kartanesi sana yardımcı olabilmek için burdayım, Yapmak istediğin işlemi seçebilir misin?